Sisältömarkkinointi vahvistaa asiantuntijuutta, rakentaa yhteyttä yrityksen ja asiakkaan välille ja luo pohjan luottamukselle. Kun ihanneasiakas on tunnistettu, on helpompi lähteä rakentamaan kiinnostavaa ja monipuolista sisältöä….
Blogi
Ylityöllistetty markkinointihenkilö on enemmän sääntö kuin poikkeus
Markkinointihenkilö, kuulostaako seuraava tutulta – strategia, brändi ja markkinoinnin suunnitelmat ovat hiottu timanttisiksi, mutta aika ei riitä päivittäiseen markkinoinnin kanavien sisältöjen tuottamiseen ja markkinoinnin kaikkiin…
Etätyö on tullut jäädäkseen
Kun maailma sulkeutui ja työmatkat kotoa toimistolle muuttuivat makuuhuoneesta olohuoneeseen, muuttuivat siihen asti tutut työskentelytavat radikaalisti. Etätyömalli on vain parissa vuodessa vakiinnuttanut suosionsa useilla toimialoilla…
Smoothly tekee laadukkaiden sisältöjen tilaamisesta nykyaikaista, helppoa ja edullista
Vuonna 1996 Bill Gates kirjoitti esseen otsikolla ”Sisältö on kuningas”. Hän uskoi, että sisällöt tulisivat määrittämään tulevaisuudessa kaikkea liiketoimintaa. Elämme tätä tulevaisuutta tänään. Olipa kyseessä…
Smoothly Network kokoaa yhteen markkinoinnista ja sisällöntuotannosta kiinnostuneet tekijät
Smoothly on moderni suomalainen markkinoinnin palveluntarjoaja. Tarjoamme auttavaa kättä kiireisten yritysten ja päättäjien tueksi markkinoinnin rutiinitehtävissä. Tuotamme asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme säännöllisiä markkinointisisältöjä, kuten sosiaalisen median…
Näin löydät sopivan sisällöntuottajan
Sopivan sisällöntuottajan löytäminen on suoraan sanottuna hankalaa. Uuden tiimiläisen tai yhteistyökumppanin löytäminen on aina iso prosessi, mutta hyvän kirjoittajan hakeminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta….
Markkinointiviestintä on pelaamista mielen kanssa
Tuote tai palvelu voi olla kerrassaan loistava, mutta jos kukaan ei ole koskaan kuullutkaan siitä, se ei menesty markkinoilla. Markkinointiviestintä on pelaamista mielen kanssa, sillä…
Kasvata bisnestäsi sisältömarkkinoinnin avulla
Yrittäjänä tai bisnesihmisenä olet varmasti kuullut sisältömarkkinoinnista. Termiin ja sen merkitykseen on vaikea olla törmäämättä: löydät sisältömarkkinointia televisiosta, lehdistä, somesta ja jopa kuulokkeistasi. Sisältömarkkinointi toimii…
Customer re-engagement on social media
Re-engaging customers is about getting your customers interested in your product or service again. There are two ways to re-engagement customers. Either you want to…
Copywriting vs. content writing
Did you know that copywriting and content writing are two entirely different things? These two terms can often be confused, as it can be difficult…
Dynaaminen ja interaktiivinen sisältö vetoaa verkkosivun kävijöihin
Vuonna 2022 lienee tarpeetonta edes perustella verkkosivujen tärkeyttä. Tänä päivänä lähes kaikilta yrityksiltä löytyvät kotisivut, jossa sivuston kävijä pääsee tutustumaan yrityksen toimintaperiaatteisiin, tuotteisiin, palveluihin, henkilöstöön…
Padel, golf, tennis – mitä tekisit, jos aikaa olisi enemmän?
Täysi kalenteri, päällekkäiset palaverit, pitkät päivät, loputon tehtävälista, sekä lukemattomat sähköpostit ja muut chatit kilahtelevat äänimerkeillään. Kuulostaako liiankin tutulta? Nykymaailmassa on enemmänkin sääntö kuin poikkeus…
Kuinka pitää yhteyttä Smoothly-tiimin kanssa?
Heti yhteistyön alussa käymme kick-off -palaverissa läpi käytännönasiat, kuten mitä kautta tavoitat tiimisi parhaiten, mitkä päivät olette tavoitettavissa ja kuinka usein pidätte palavereja. Yhteydenpitotavat vaihtelevat…
Kuinka delegoida uutiskirjeet?
Uutiskirje kannattaa lähettää vähintään kerran kuussa, jotta rytmi pysyy säännöllisenä. Kuukauden aikana ehtii tapahtua paljon, joten säännöllisellä lähetystahdilla pystyt kertomaan tapahtumista pienemmissä osissa. Toiminnastasi riippuen…
Kuinka delegoida tehtäviä Smoothly-tiimille?
Työtehtävien delegointi vapauttaa arvokasta aikaa muihin työtehtäviin ja näin ollen vie liiketoimintaa eteenpäin. Delegointi on tärkeää varsinkin silloin, kun tehtävä ei kuulu työnkuvaasi, suorittamiseen annettu…
Kuinka delegoida sosiaalisen median työtehtävät?
Sosiaalisen median merkitys yrityksen imagolle on suuri. Nykypäivänä somea voi ajatella jopa yrityksen omaksi käyntikortiksi. Sosiaalisen median alustat ovat kaikille saatavilla, ne löytyvät helposti ja…
Mikä on sisältökalenteri?
Sisältökalenteri on sisällöntuottajan ja yrityksen yhteinen työkalu, johon suunnitellaan tulevia julkaisuja ja niiden ajankohtia. Sisältökalenteri on hyödyllinen tapa pysyä kärryillä missä, milloin ja mitä julkaistaan….
Mitä muita markkinoinnin rutiinitehtäviä voi delegoida Smoothlylle?
Yleisimmät markkinointitehtävät joista Smoothlyn sisällöntuottajat vastaavat ovat sisältökalenterin ylläpitäminen, sosiaalisen median julkaisut ja somen hallinta, kuten kommentteihin ja yksityisviesteihin vastaaminen sekä uutiskirjeiden ja blogiartikkeleiden laadinta….
Mitä muita markkinoinnin työkaluja Smoothly käyttää?
Markkinoinnin maailmassa muutos on jatkuvaa ja uusia ohjelmia tulee jatkuvasti lisää. Haluamme pysyä kehityksessä mukana ja siksi seuraamme markkinoiden kehitystä jatkuvasti. Meillä on käytössä modernit…
Kuinka Smoothly saa tarvittavat järjestelmät käyttöönsä?
Smoothlyn Customer Success Manager toimii yhteyshenkilönäsi koko yhteistyön ajan. Yhteistyön alussa Customer Success Manager käy palvelun käyttöönottopalaverin kanssasi. Palaverissa tarkistetaan sopimuksen sisältö eli yhteistyöhön sisältyvät…