Lue tuoreimmat artikkelimme markkinoinnin trendeistä ja parhaista vinkeistä

Blogi

Kasvata bisnestäsi sisältömarkkinoinnin avulla

Yrittäjänä tai bisnesihmisenä olet varmasti kuullut sisältömarkkinoinnista. Termiin ja sen merkitykseen on vaikea olla törmäämättä: löydät sisältömarkkinointia televisiosta, lehdistä, somesta ja jopa kuulokkeistasi. Sisältömarkkinointi toimii…

Lue artikkeli

Kuinka delegoida uutiskirjeet?

Uutiskirje kannattaa lähettää vähintään kerran kuussa, jotta rytmi pysyy säännöllisenä. Kuukauden aikana ehtii tapahtua paljon, joten säännöllisellä lähetystahdilla pystyt kertomaan tapahtumista pienemmissä osissa. Toiminnastasi riippuen…

Lue artikkeli

Mikä on sisältökalenteri?

Sisältökalenteri on sisällöntuottajan ja yrityksen yhteinen työkalu, johon suunnitellaan tulevia julkaisuja ja niiden ajankohtia. Sisältökalenteri on hyödyllinen tapa pysyä kärryillä missä, milloin ja mitä julkaistaan….

Lue artikkeli

Freelancer vs. Smoothly – 5 vinkkiä valintaan

Yhä useamman yrityksen rutiinitoimintoja pyörittää nykyisin sisällöntuottaja. Sisällöntuottaja on tiettyihin säännöllisiin rutiinitehtäviin valikoitu etänä toimiva apukäsi, joka ei kuitenkaan ole yrityksen omalla palkkalistalla toimiva työntekijä….

Lue artikkeli