Kuinka Smoothly saa tarvittavat järjestelmät käyttöönsä?

Smoothlyn Customer Success Manager toimii yhteyshenkilönäsi koko yhteistyön ajan. Yhteistyön alussa Customer Success Manager käy palvelun käyttöönottopalaverin kanssasi. Palaverissa tarkistetaan sopimuksen sisältö eli yhteistyöhön sisältyvät tehtävät, tuntimäärä ja tarvittavat järjestelmät. 

Käyttöönottopalaverissa voitte yhdessä Customer Success Managerin kanssa tutustua rauahssa kaikkiin järjestelmiin ja lisätä tarvittavat ylläpito-oikeudet käytettäviin työkaluihin. Näitä voivat olla esimerkiksi sosiaalisen median kanavat, verkkosivualusta ja uutiskirjepalvelu. Jos sinulla ei ole vielä tehtävän toteutuksen kannalta oleellinen ohjelma käytössä, esimerkiksi uutiskirjepalvelu, Customer Success Managerimme auttaa sinua palvelun käyttöönotossa. Smoothlyn kautta saat yhteisen Google Drive-kansion, jonne myös sisällöntuottajatiimilläsi on pääsy. Kansioon voitte yhdessä tiimisi kanssa jakaa kaikki yhteistyön materiaalit, kuten brändiohjeistuksen, sisältökalenterin ja postausluonnokset. Näin tiedostot pysyvät järjestyksessä ja ovat helposti kaikkien osapuolten saatavilla.

Smoothlylla on käytössä modernit työkalut markkinointirutiinien suorittamiseen.

Takaisin tukiartikkeleihin